Publicatie: Hybride werken na corona, minder dan de helft van de tijd op kantoor
Veel mensen zijn na de coronaperiode blij weer naar kantoor te kunnen. Toch lijkt men het erover eens dat fulltime op kantoor werken verleden tijd is. Er is een nieuwe realiteit ontstaan: hybride werken. Voor veel organisaties betekent dit nieuwe beleidsonderwerpen en een andere interne communicatieaanpak. Want wat doet hybride werken met de medewerkersbetrokkenheid? En hoe draag je als HR- of communicatieafdeling positief bij aan deze nieuwe manier van werken? Onder andere door de directie in te zetten, stellen zowel KPN als Gasunie.
Interview met HR en communicatie
Katja interviewde voor vakblad C – het vakblad voor communicatieprofessionals – Inge van Geffen (communicatiebusinesspartner bij KPN) en Marieke Nienhuis (beleidsadviseur gezondheid en welzijn bij Gasunie), Desiree Dijkstra en Ageda Venema (beide adviseur interne communicatie bij Gasunie). Een interview over hybride werken en de positieve gevolgen daarvan. C viel eerder deze week op de mat, boordevol interessante en relevante artikelen over het communicatievak.